Afbeelding van Dental care Filipijnen

Dental care Filipijnen

Project Let’s Care – Medisch Centrum Kester 14 november tem 30 november 2014

Let’s Care is een stichting die in januari 2008 in het leven is geroepen om projecten te realiseren die ten dienste aan het creëren van een nieuwe mooiere wereld voor iedereen.

In concreto voeren we nu een project uit dat betrekking heeft op de opvang, traumaverwerking en educatie van misbruikte en mishandelde kansarme kinderen in de Filipijnen en het bieden van een blijvende verbetering in hun woon- en werksituatie.

We proberen zoveel mogelijk mensen onderdeel te laten worden van onze projecten. Iedereen heeft een bijdrage te leveren. Of het nu financieel is, materieel, door diensten, ondersteuning of de concrete uitvoering van projecten.

De stichting wordt gerund door betrokken en deskundige mensen. Op de Filipijnen is door ons de stichting Let Us Care Foundation inc. opgericht. De projecten ter plekke worden strategisch gerund door locale staf met Erna Vinkers als projectdirecteur. Op het operationele niveau draaien de projecten al grotendeels zelfstandig. Dit kan doordat we een bekwame en ervaren manager hebben en doordat alle processen en taken middels een kwaliteitssysteem zijn beheerst en continue worden verbeterd. Dit zorgt voor duidelijkheid in taken en verantwoordelijkheden en rust in huis.

We bewaken een goede uitvoering van de projecten en de besteding van projectgelden.

Tandarts Cleeren werkt al 30 jaar als tandarts in Medisch Centrum Kester , we gaan met 20 tandartsen en team 1000 patiënten verzorgen in twee weken .
Er gaan ook architecten mee met de bedoeling een permanent tandheelkundig centrum op te starten in San Jose de Beunavista op het eiland Panay in de Philipijnen.

We gaan alles zelf betalen en werken gratis , u kan ons financieel helpen door te storten op
Let’s Care MCK Edingsesteenweg 314 , 1755 Gooik , KBC BE38 7340 3859 2972 BIC KREDBEBB
Laat u ons weten als u een fiscaal attest wil , Let’s care is een officiële organisatie.

Meer info vindt u hier!

Reacties (1)